torsdag 24 januari 2019

Till samtliga vårdnadshavare i årskurs 4



 Hej alla!

Jag kommer att vara föräldraledig från den 13/2 och fram till och med den 15/3. Efter min föräldraledighet kommer jag att börja en ny anställning på en annan skola i Malmö.

Den lärare som kommer att ersätta mig som mentor i åk 4 och undervisa i ämnena matematik och NO/Tk är Emma Lansheim. Emma är föräldraledig fram till och med den 1 april 2019. Hon har innan sin föräldraledighet arbetet som klasslärare i åk 5. Våra elever i 4A och 4B har redan träffat Emma, då hon var inne i våra båda klasser och arbetade veckan innan jul.

Perioden mellan den 14 februari fram till den 1april kommer Andy Strandberg och Jenny Linde att ansvara för undervisning i matematik, NO och teknik för de båda klasserna i åk 4.

Andy och Jenny har redan påbörjat att vara med på lektioner i 4A och 4B för att sätta sig in i de båda klasserna och i arbetet de kommer att genomföra och ansvara för under en dryg månad.

Jag har trivts väldigt bra på Lindeborgsskolan och vill tack för tiden jag har jobbat tillsammans med er och era barn, ni har underbart goa barn.

Med vänlig hälsning,
Michelle Larsson